من و خودم...

خرید بک لینک
-خیلی دلم هوای نوشتن کرده، اما میدونی؟ دیگه یادم رفته نوشتن رو. بهترین دستاوردی که تو نوجوونی کسب کرده بودم -نوشتن- رو الکیالکی از دست دادم، ضمن اینکه اصلا دیگه با محیط بلاگفا راحت نیستم.کاش یک خیری من و خودم......

ما را در سایت من و خودم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 8:46

میخوام برای ارشد تغییر رشته بدم و هی یکی نشسته تو مغزم و میگه: دیره! سه ماه مونده! دیره... اما باید زودتر وارد عمل شم. خدا رو چه دیدی؟ شاید شد!

جالبترین اتفاق این مدت این بود که من دوباره خاله شدم و خواهرم سه تا پسر عزیز داره! سومی رو البته ندیدم چون ایران به دنیا نیومد! و فکر هم نمی کنم فعلا بتونه دست جوجه ها رو بگیره و بیاد. ولی با این اوضاع نا به سامان خوشحالم که رفتن.

چقدر پیوسته نوشتن برام سخت شده! از بس عادت کردیم تو توییتر یک خطی بنویسیم اینجا هم حرفام از 240 کاراکتر تجاوز نمی کنه!

من و خودم......

ما را در سایت من و خودم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: شنبه 24 فروردين 1398 ساعت: 23:02

صفحه بندی